6 oktober 2016

Seriemaraton...




Min favoritplats


Jag har seriemaraton här hemma.
Jag har varit hemma sedan i tisdags. Ont i kroppen, halsen, huvudet och en rääälig hosta. På eftermiddagarna känner jag mig bra, men sedan kommer det igen på kvällen, natten och morgonen. Jag har därför hela dagarna bara legat i soffan och tittat på tv. Jag såg aldrig Downtown Abbey när det gick på tv, så jag har därför tittat på dessa fantastiska avsnitt hela tiden.

Hur har jag kunnat missa detta?
Det är ju en fantastisk serie?

Samtidigt är det ganska härligt att kunna se avsnitt efter avsnitt utan att behöva vänta en vecka mellan. Jag har sett ett eller annat ströavsnitt genom åren, så ibland vet jag vad som ska hända. Men det gör inget.

Hoppas alla ni mår bra. Jag förväntar mig att må bra varje morgon, men vi får väl se....

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...