10 oktober 2016

Egentligen är jag sjuk...


Har piffat till matbordet lite med höstfärger :).
Det är ju fint med orange!




.....men nu har jag varit hemma en vecka och måste jobba. Om jag ska vara sjuk längre, så måste jag ha läkarintyg. Vem orkar ta tag i det? Ringa tidigt för att få en akuttid för att komma dit p.g.a. förkylning och grotesk hosta och sedan säga att jag inte kan jobba för jag är för sjuk....

Alltså, jag är inte SÅÅ sjuk ju?

Visst, det är skitjobbigt nu när jag har jobbat halva dagen och hela huvudet känns som en köttklump och det dunkar infernaliskt mycket - men, jag biter ihop och hoppas eftermiddagen blir lugn. Jag hostar som mest på nätterna och som tur är jobbar jag på dagen...hahahaha...

Tack mamma för hostmedicinen!! Märker skillnad redan som tur är.


Nu ska jag ta på mig min nya fina regnjacka och gå en promenad. Luft har väl aldrig skadat?

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...