3 oktober 2016

Helgens bravader...

Två nyfikna katter...
Söndagsmys i Angelshem.
Höstrusk ute, varmt och mysigt inne.
I lördags firade vi Willes 10-års dag med middag och fest.
Wille var supernöjd & tacksam för alla fina presenter!

Igår var vi med Julia och hämtade Lewis från betet (skimmel till höger).
Kompisen Riverton till vänster.

Två kompisar finns, Riverton svart och Danny brun.

Kalajs.
I lördags hade vi kalas för Wille. Firade den lilla pågens 10-års dag...var in i hel--ete tog tiden vägen?? 10 bast!
Det var i alla fall himla trevligt med mat och dricka och massa fina presenter!

Lewis.
Igår följde vi med Julia när hon hämtade hem Lewis från betet. Åh, vilken härlig häst det är. Nu har Julia stallat upp honom i ett nytt fint litet stall med underbara människor som bor där. Vi blev verkligen välkomnade på ett hjärtligt sätt. Härligt! Längtar tills vi ska dit på onsdag!

Sjuk.
Förövrigt känner jag mig kass....ont i kroppen, halsen och huvudet - samt en irriterande rethosta. Måtte det inte bli något av det. Ska rakt hem och kurera mig efter jobbet.

Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...