11 oktober 2016

Bättre!?


Finast Lewis och jag



Idag känner jag mig bättre! 
Gud så skönt. Jag har inte tränat på hur länge som helst :(. Jag mår inte bra om jag inte får träna. Dels var det så klart att jag blev påkörd och jag är ju fortfarande lite svullen i foten och kan inte träna vad jag vill, sedan blev jag ju sjuk...

Men, jag ska inte förhasta mig och köra ett pass idag. Jag har moget (?) nog tagit beslutet att bli helt frisk innan jag kör igång. Hade gärna velat träna idag, men jag får gå en promenad ikväll i stället och kanske köra lite med hantlar och gummiband. Något BodyPump- och/eller BodyBalancepass blir det inte ikväll. Fan också...

Förberedelser
Nu har vi påbörjat hösten och vinterns olika projekt och förberedelser. Kul!

Projekt: Nya rör
I helgen kommer rörläggaren och drar om rören på vår ovanvåning. En stor sten kommer sedan att falla från våra axlar. Det har varit ett helvete varje vinter när det börjar bli minusgrader. Rören har frusit en gång och orsakat läckage ner i vårt kök- det ville vi inte vara med om fler gånger.

Så varje vinter har vi fått ha kranen på ovanvåningens toalett igång lite hela tiden. Men, nu ska vi äntligen ta tag i det. Nya rör i rör och så passar vi så klart på att byta ut 70-tals toaletten (spygrön) och vasken (också spygrön). Det blir en liten "snabb-make-over". Tror minsann jag ska ta "före" och "efter" bild denna gång.

Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen pÃ¥ veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...