8 januari 2016

Shopping


Igår tog vi det lugnt Wille och jag.
Vi var som sengångare hela förmiddagen i vår pyjamas. Långsam frukost, långsam påklädning och långsam tandborstning. Sedan körde vi iväg :o).

Det bar iväg till närmsta shoppingcentrat för här skulle det handlas en ny Selfiepinne. Sagt och gjort - inne hos Kjelle hittade vi en ny och fin lite pinne till gossen. Glad i hågen fick vi ju käkat lite lunch också. När jag sedan ville in i en affär så var det högljudda protester. Jisses vad Wille hatar att gå i affärer...Inget kunde jag muta honom med :(. Så det var till att köra hem igen.

Hemma sorterade jag alla Majas gamla "Build-a-bear"-kläder. En hel kartong! Allt har fotograferats och så är tanken att det ska säljas. Frågan är om någon vill ha......

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...