13 januari 2016

Snabba-Eva




Hann mycket igår.
Strax efter hemkomst från arbetet, så käkade vi middag. Sedan tog jag på mig mina träningskläder och utanpå dessa - mina stallkläder. Det gäller att vara effektiv...

Iväg till stallet och stall- och Lewissysslor ihop med min fina Maja Rött hjärta. Gud som jag längtar efter våren när man slipper mörkret. Att det är kallt är helt okej - men att det är mörkt är ju bara så jä_la tråkigt.
Det gick fort (allt går ju dubbelt så fort för oss i och med att vi är två) - så när vi var klara kastade vi oss in i bilen igen och hem.

Av med stallkläderna. Parfymera mig lite (stalldoft sitter i allt ) och sedan vips iväg till träningslokalen. Det var dags för ett pass BodyBalance.


Att variera min träning är perfekt.
Jag känner aldrig att jag tröttnar på träningen tack vare det. Just nu blandar jag BodyBalance, BodyAttack, Grit Strength (hm...inte så ofta - men det händer), BodyStep och BodyBalance.
Det är fantastiskt roligt. Det är inte alla som får in den där känslan att man längtar efter träningen.

Men det gör jag.
Det är en härlig känsla faktiskt.

Mycket så klart tack vare underbara träningsvänner (framför allt dig Malin! ) och så klart underbara instruktörer! nu är Lianlej  tillbaka igen efter skada och det gör att man blir extra peppad - Hurra!


Nu sitter jag här igen och jobbar.
Ja, jag tar mig en förmiddagsfika och bloggar samtidigt. Jag har den simultanförmågan... Blinkar. Ikväll är det vilodag från träning och istället ska jag mysa med familjen.


Ha en skön onsdagsförmiddag!
Kram Eva
Rött hjärta

3 kommentarer:

  1. Body Balance verkar kul, hinner inte titta på videon nu..måste byta om till mitt IW-pass, men det ser ut som att man måste vara vig? Säkert superbra för kroppen! Ha en fortsatt skön onsdag!Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är himla kul, och nej man behöver inte vara vig. Som tur är för min del.... Men, jag märker ju att jag blir vigare för varje gång.

      Kram!

      Radera
  2. Härligt att få till träning! Variation är viktigt även för mig för att inte tröttna.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...