15 januari 2016

Längtan..

Jag längtar väldigt mycket efter sol och bad.
Framför allt sol och bad på strand och i hav. Jag tycker så klart även om att ligga vid poolen och njuta. Men, det är något speciellt med stranden. Avkoppling...mmmm...härligt!

Midsommarveckan är vi på Ibiza.
En otroligt härlig ö. Vi var där i fjor också och jag längtar väldigt mycket dit igen. Det är en riktig pärla måste jag säga. Kort flygtid till ett paradis.

Här ska jag gå ner till stranden
Här ska jag ligga och njuta av livet.

Eller så lägger jag mig här vid poolen.

Färgrika affärer, människor och kläder ska jag titta på.



Jag ska gå och strosa i gamla stan.
..och klättra upp här.
Äta & dricka gott.
Grannhotellet - kanske hit och lyssna på Avici om han är på besök?!

Men..det är några månader tills dess.
Kram Eva





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...