7 juli 2015

Lägerliv


Maja & Macke

Maja är på hoppträningsläger. 
Det vill säga ett träningsläger där man fokuserar på hästhoppning :o). Maja fick unghästen "Macke" - en stor häst kan man väl säga... Gissar att dom blivit väldigt goda vänner. Lägret är verkligen ett träningsläger. Två ridpass om dagen och ett eget träningspass på kvällen i form av BodyBalance, Mental träning, Jogging mm. Givetvis är det mycket andra roligheter som långritt, bada, äta gott och ha kul med kompisar!

Himla roligt för henne! 

Jag är avundsjuk - vill också vara på läger!


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...