7 januari 2015

Funkistrycke svart bakelit

 
Ovan dörrhandtag/trycke skall inhandlas.

Passar utmärkt till våra gamla vitmålade dörrar.
Dyra...men vi tar ett par i taget... ;)
Bilden har jag lånat från www.byggfabriken.com som har extremt mycket fint som vi vill ha.
Får ta och köra dit en dag - kanske om vi hinner i helgen?

Jobbar hemifrån idag. Fritids är stängt, så lilleman går här hemma och skrotar och jag jobbar. På lunchen hann jag med 7:an x 4 gånger - puh svettigt! Jag tränar ju redan mycket, men nu har jag gått med i facebookgruppen "100 pass innan midsommar" - så nu gäller det att inte ligga på latsidan!
 
Hoppas jag hinner med en powerwalk i kväll också.

Har ni något nyårslöfte?
 
Inte jag, jag håller aldrig dessa ändå.... Dock ska jag göra allt som står i min makt att avsätta mer fritid med barnen. Försöka komma på aktiviteter som inte är så avancerade, men mysiga. Ska sätta mig ner och göra en av mina listor (har listor till allt). Då kan den listan bli en liten "komihåg" och "idélista". Har du några tips, skriv gärna en kommentar.

Kram Eva
 





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...