6 januari 2015

Sovrum

 
I natt ska vi sova här :)
Vårt nya sovrum!
 
Nytt rum för oss, nymålade väggar och omflyttning av olika saker har gjort att vi snart är helt klara med vårt sovrum och med Willes rum. Dörrarna måste få sig ett lager färg till och så ska vi köpa nya handtag. Trösklarna ska också fixas till lite. Sedan bör det mesta vara klart. Okej, kom på fler saker som att vi ska hitta en billig TV till både vårt sovrum och Willes rum och så ska vi sätta upp Willes coola vinyldekorationer på väggen. Men sen... :)
 
Det får ske till helgen, för nu är det nämligen slut på ledigheten :(.
I morgon börjar allvaret igen. I alla fall för mig och Staffan. Maja och Wille börjar skolan på torsdag.
 
Jag hade verkligen behövt lägga mig, men det är lönlöst - jag somnar inte ändå.
Här har vi lyckats vända på dygnet..

Kram Eva

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...