7 januari 2015

Mord

 
Jag har en viss "förkärlek" för dessa pågar.
Serien "Morden i Midsomer". Inte för att jag hoppar av lycka över själva innehållet i serien (även om dom är lite torr-roliga ibland) utan det är omgivningen, bilderna, husen, läget, Engelska landsbygden! Jag tycker om att titta på allat annat runtomkring. Tycker sååå mycket om Engelska landsbygden och dess hus och historia. Egentligen är det fantastiskt konstigt att jag inte har åkt dit flera gånger.
 
Jag har varit i Eastbourne tre gånger - men jisses....det var när jag var ung. Konfirmationsläger och språkresor. Men till och med då tittade jag på husen.

Jag tror jag måste bruka allvar.
Allvar med att leta upp en resa för familjen att göra.
En resa till England helt enkelt.
 
När vi varit i England så vill jag till Skottland.
Bo på slott... bland spöken :).

Så resan som är inbokad känns lite malplacerad egentligen.
Ibiza...hahaha - men det ska bli riktigt härligt det också!
 
Nä, nu ska jag återgå till England och Police inspector Barnaby.
 
Kram Eva
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...