2 september 2014

Alltså varför...

 
Har jag berättat om bordet jag/vi vill ha....se bild.
Men ååå, varför måste det så gräsligt dyrt?


 
Jag har försökt att inte stressa för mycket idag.
Jag hoppade i och för sig över träningen idag (varför kan jag undra nu....) för att jag hade lite för mycket att göra...fy på mig. Nu har jag lite ångest över att inte ha tränat. I morgon blir ingen träning heller för det hinner jag inte på min lunch pga omständigheter. *buhuhä...*
 
Efter stallet käkade jag och sedan gick jag ut och promenerade. Döva det dåliga samvetet? Ja, kanske - men också för att jag ju jagar "mina" steg varje dag. Får inte gå under mitt krav... Plus att jag ville komma ut och försöka "rensa skallen".... *harkel* lyckades "sådär"...
 
Kom hem med ännu fler planer ;) och renoveringsönskemål hahahaha. Men, dessa får jag spara i tanken tills jag känner för att åtgärda det. Blir kanske inte ens iår. Blir kanske inte alls av. Men, planerna finns där! Hade varit bättre om jag funderade på presenter till Wille....
Alltså varför hoppade jag över träningen?
 
Som ni märker kan jag inte släppa det. Har jag blivit beroende? Ja, kanske och i så fall är det ett konstigt beroende. Inte så friskt kanske, men men...

Nu ska jag luta huvudet bakåt och sluta ögonen.
 
Jag får lov att somna på soffan idag. Det är jag värd.
 
Kram Eva
som vill ha det där bordet....
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...