4 september 2014

Hänger du med?

Stilleben från våra två hyllor och den senast inköpta plåtskylten.
Det gör inte jag.

Förra veckan var låååååååååång.
Denna veckan går fooooort. Aldrig är man nöjd ;) ?

Vardagarna pinnar på och det är fullt upp. Nu är båda föräldramötena klara i alla fall för denna termin. Lördagsträffar med vänner börjar fylla kalendern där hemma :). Fantastiskt roligt. Vi har dock även varit så duktiga (?) att vi bokat i kalendern att inte boka in något (?). Hängde ni med?

Vi har ju lite saker vi vill fixa och trixa med hemma och oftast behöver man några helger på sig att slutföra allt. Snart vankas det dessutom födelsedag för Wille och den killen är det inte lätt att hitta presenter till :/. Måste verkligen sätta mig och försöka "dra ur" honom något.

En 8-åring borde vara hur lätt som helst, men inte Wille. Hans stora passion är att dansa. Så tips mottages tacksamt på olika saker man köper till en passionerad dansare :). Det går bra att skriva en kommentar ~ tycker det är tunnt med kommentarer överlag så nu kan ni ju passa på ;).

Ett cirkelpass på jobbet är nu avklarat och jag ska gå och duscha innan jobbet tar vid.

Ha en skön dag och kväll!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...