12 september 2014

30 minuters provning


Fiiina skor!

Idag provade jag dessa på när jag tränade på lunchen. Bra skor faktiskt. Jag är nöjd :). Dessa skor "råkade vi gå förbi" i onsdags när vi fick ett ryck efter jobbet och körde hela familjen till Emporia och käkade midddag.

Jag fick ett par nya träningsskor i födelsedagspresent för några månader sedan men har inte hittat några jag vill ha, förrän nu. En sådan där sula, ni vet, som avformar foten. Vet inte vad det heter, men bra är det.
Idag invigde jag skorna när jag tränade cirkelpass. Skon får klart godkänt!!

Fick förrestenen härlig fråga och kommentar från en dam som tränade samtidigt som jag,  "Är du i branschen?". Först tänkte jag "ja", men hur kan det synas att jag jobbar inom den grafiska branschen...
Men sedan förtydligade hon "träningsbranschen alltså, är du instruktör".
- "Eh...fniss, nä - inte alls." Men man har "ju tränat några år".
- "Ja, du är sådan inspiration - nästa gång ska jag följa dig i cirkeln".


Va? Visst är det väl härligt att höra att man inspirerar någon undertiden man svettas pölar på golvet ;) och är helt rödmosig i ansiktet.........

Onsdagsrycket vi efter att vi alla känt oss lite deppiga och tyckte allt var tråkigt. Då bröt vi vardagen. Det var ett bra val :).

Önskar dig en härlig fredag med mycket mys!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...