7 mars 2014

Happy fredag :o)!

Idag är det finfredag och finfrukost på jobbet. Det innebär att kavajen och "klackaskorna" är på och vi firar lite extra att det är fredag och helg. Härligt med fredagar!

Bjuder på lite bilder från Thailand :)!

Trevlig helg!
Kram Eva

Wille älskar poolen!
Fast även havet - härligt att bada!
Först ut; Maja och Staffan
Därefter; Wille och Staffan
En typiskt disco tuk-tuk
Ahhhh, oljemassage på stranden
Wille flyger lite :)
Favoritplatsen
Härlig solnedgång
Tidig förmiddag och min utsikt från solstolen
Staffan fick också massage så klart
Riktig AloeVera - inget "hittepå"
Maja fick Aloeveramassage i present av Cajsa :)!
Bada bada bada
Lunch på stranden på favorithaket - underbar mat!
Longtailboat på väg till freedom beach
La Familia
Sola sola sola




1 kommentar:

  1. Ser helt helt underbart ut!!
    Ha en fortsatt fin helg! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...