9 mars 2014

Vill gärna

Jag tror minsann jag ska avsätta två timmar på söndagar till att laga något lite extra och något nytt och gott. Prova på recept minsann. 
Det finns underbara recept i Tidningen Lantliv. Dessa kan man även hitta på deras hemsida HÄR. Alla foton är så inspirerande och jag blir alltid extremt hungrig och sugen och känner alltid för att ställa till med en bjudning och bjuda på allt som just ett tidningsnummer presenterar.

Men jag gör det aldrig. 
Kanske skulle ändra på det.


Sallad på färsk bladspenat och fetaost. Flatbröd smakar som bäst när de äts nygräddade.

BS_HelenaBlom_Gustafs_LLV1307-5
För mig en helt underbar bild.


Dessutom finns det ju även extremt inspirerande "hemma-hos" reportage som får mina tankar att gå upp i spinn och önska och önska och njuta av alla fina hem.  Det är så fina bilder och jag blir så himla sugen på att göra om.. Göra om... eller flytta...

Jo, jag har redan flyttat väldigt många gånger, men det har ju alltid funnits en anledning - ett tvång (självklart för att alla ska må bra), för att familjeförhållandet skulle fungera. Men nu när saker och ting har hamnat på plats, så saknar jag vår fina lilla Skånelänga......

Vi bor i fel hus...
Det är vi alla överens om....


Men, det är väldigt kostsamt och jobbigt att byta. Så här blir vi nu tills Maja & Wille är stora. Sedan får vi se :).

Men, man kan ju alltid drömma!
Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...