7 januari 2014

Tillbaka :0)

Så var vi tillbaka i vardagen igen.

Känns helt okej.
Eller vad tycker du?

Jag har haft en jätteskön och lugn jul- och nyårshelg med mycket ledigt trots att jag har jobbat tre klämdagar.

Maja och jag passade Amaranta en vecka och var i stallet varje dag (mysigt!).
Vi har planerat mycket, vi har rensat mycket, vi har umgåtts mycket, vi har tränat mycket, och vi har latat oss mycket.

Vi har även ätit mycket.... :(.

Vi vände ganska snabbt på dygnet och satt uppe halva nätterna och tittade på filmer. Helt underbart mysigt. Problemet är ju bara det att man äter mer... Om vi ätit middag vid 18-tiden så har vi ju så klart varit hungriga igen innan sänggående - därför åt man sent och, av någon oförklarlig anledning, även onyttigt.

Vi avslutade ledigheten igår med en stooooor påse ostbågar och CocaCola... ;)

Ja, ja - vi kör igång igen som vanligt och det innebär ju ganska mycket träning och kontroll på maten. Skönt!


Min träning, för att hålla igång, ser ut så här (om någon är intresserad..)
- Cirkelpass på Itrim: 3 dagar i veckan.
- Joggingtur: 2 dagar i veckan.
- 9000 steg: Varje dag.

Hur tränar du?

~~~~~~~~~~~~~~~
 Bilder från ledigheten~(om du orkar titta :)!)
Foto: En brasa värmer gott .
En brasa värmer gott!
Foto: Två fina flickor ❤️.
Två fina flickor :)
Foto: Äntligen ska vi åka och hälsa på moster med familj!
Påskresa bokad :) - Resa till moster och kusiner!
Foto: Filmtajm med familjen 󾌸
Vi var och tittade på Sune på Bilsemester!
Foto: Älskar ljus ✨
Härlig ljusstake från mamma - tack!
Foto: Hård nyårskväll ?
Trött Rambo
Foto: Nyårsdag i min smak och så Ivanhoe på TV.
En lugn stund med god kopp kaffe och en tidning.
Foto: Mitt & ditt, eller ska vi dela Eva Angel
Från nyår - Mausi ska alltid vara värst ;)
Foto: Gott....
Gott!

Foto


Foto: Jodåsåatte
Vi firade Staffan som fyllde år!
Foto: Födelsedagsmiddag för Staffan. Alla barnen samlade ❤️.
Familjemiddag och alla barnen samlade!
Foto: Den roliga planeringen kan så smått börja :)
Planeringen kan börja - inte långt kvar!
Foto: Hållahandenmys!
"hålla-handen-mys" Jag och Wille
Foto: Roliga sms
Ledighetens stora skratt! 
Ett sms från Facebook.com/roligasms

1 kommentar:

  1. Ni verkar ha haft en härlig julledighet!
    Men visst är det skönt att komma tillbaka till vanliga rutiner igen, jag tycker att det är super kul att jobba.
    Men lite synd är det dock att det är så långt till sommaren och nästa långa semester.
    Så stora barnen blivit, tiden går så fort.
    Du får hälsa dem så gott!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...