8 januari 2014

Pass

Igår satt jag och gjorde en "att-göra-lista" inför resan.
Skrev då upp; Kontrollera passen.

Vi hade nämligen pratat om detta i familjen att det kanske snart var dags att förnya Majas pass.. Ja, ja - det är säkert tids nog. Men efter att jag skrivit ner den punkten gick jag direkt (nä, jag skickade Staffan... förlåt) att hämta passen till mig.

Wops... Majas pass gick ut i juli 2013..... Eh....oj då.....



Därför kunde jag direkt stryka den punkten (älskar att stryka punkter) och skriva upp en ny; Skaffa nytt pass till Maja.
Det blir till att köra dit vid öppningsdags på lördag morgon innan stallet och ansöka om ett nytt. Nog för att vi hinner, men jag är lite kontrollfreak och behöver ha allt klart långt innan vi ska åka. Då kan min "res-nerv" lugna ner sig.
Jepp, jag har resnerver. Trots åtskilliga resor. Värre med åren....

~~~~~~~~
Ikväll är det så dags för del 2 av vaccinationen. Plus att vi vuxna ska ta stelkramp. Det var ett tag sedan.... typ när vi gick i 3:an.. Med tanke på våra katter och alla andra djur vi träffar på så är det bäst.
~~~~~~~~

Önskar dig en skön onsdag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...