9 januari 2014

Klass 1

Här hade jag både kunnat prata om Willes klass, men det ska jag inte, ha ha, utan jag ska bara röra problemet Klass-1-varning..

Är det inte otroligt många klass-1-varningar (och värre) nu för tiden?
Jo, jag förstår också att det beror på klimatförändringar. Men ändå?

Hörde att det här i Skåne är utfärdat en ny klass-1-varning natten till i morgon. Bäst att åka hem och kontrollera höstens förankringar och se om dessa håller än. Kanske är det så att vår kärve kommer att flyga all världens väg i natt... bäst att flytta den.. Två rutor på Majas växthus är redan sönder, hoppas inte fler spräcks inatt..
~~~~~~~~
Ikväll ska vi till Amaranta. Där har vi inte varit sedan i lördags och man börjar allt få lite abstinensbesvär med tanke på att vi i julas när vi var där varje dag. Det lär vara mörkt, det lär vara kallt, det lär vara geggigt (det regnar ju så klart) och det lär då med andra ord blåsa...

Med vad gör det?
~~~~~~~~
Något irriterat konstaterar jag att det inte är Blacklist ikväll heller trots att det är torsdag och "ingen" har berättat att det skulle sluta eller ha uppehåll. Inte finns informationen att hitta någonstans heller. TV3 lyser med sin frånvaro med att ge svar.. #tröttpåatttv3aldrigsvarar

~~~~~~~~

Passar på att önska Fredrik grattis på 1-års dagen, grattis till Belle på 11-års dagen och även grattis Uffe-tuffe på födelsedagen!

Hipp Hipp Hurra!
~~~~~~~~
Ha en skön torsdag kväll!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...