14 mars 2013

Härligt med ljusa dagar

Även om jag fick en chock i morse (igen) över att det var fullt med snö - och jag menar fullt (jajajajaja, inte norrlands-mycket-snö,. haha), och att det var så dimmigt att jag inte såg grannens hus mittemot - så är det ju helt fantastiskt skönt att det är ljust på morgonen och ljust mycket längre på kvällarna - hurra!


Nu ska bara värmen komma också, så är våren verkligen på väg.


Tills dess försöker jag njuta av att jag i alla fall har en varm och skön jacka :) - som jag har köpt billigt på rea.

God kväll!
Kram Eva





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...