16 mars 2013

Tjejfnitter

Förpassade till ovanvåningen sitter jag, Staffan och Wille i sofforna här och tittar på TV. Vi hade lovat varandra att INTE titta på Fångarna på fortet - tycker det borde finns bättre program att visa en lördag kväll - men tittar ändå...  Brutalt tråkigt på TV överlag.. Anledningen till att vi sitter här uppe är för att Maja har tre kompisar här hemma på film- och övernattningskväll.

Dagen har varit lång. Jag och Maja började hos Afrodite i stallet. Körde därifrån och det ridpasset till Ridskolan och den vanliga ridlektionen som idag var banhoppning. Direkt hem och tog på oss myskläder och inväntade tre kompisar till Maja. In i bilen och plockade upp Wille som var på kalas - vidare till Lund och ett Äventyrsbad. Badade och stimmade och avslutade med dusch och bastu.


Hemma igen hjälptes alla åt att göra tacos. Tjejerna har därför nedanvåningen för sig själva nu. Myser, fnittrar och verkar ha det himla skoj :).



Vi har det inte så dumt här uppe heller.

Ha en härlig fortsättning!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...