12 mars 2013

Så var det tisdag

Tycker mycket om när solen skiner. Det blir så mycket lättare att ta sig till affären på lunchen. Det är ändå en bra bit. På så sätt för jag ihop till mina steg :). Det blir ingen träning i dag för min del. Jag har faktiskt träningsvärk från igår. Stod en halvtimme på crossen och körde samtidigt med hantlar - tyvärr glömde (?) jag att stretcha efteråt och då kommer träningsvärken som ett brev på posten!

Nä, ikväll fokuserar jag på att ta en fika med kära Eva. Min önskan är att vi ska kunna planera en liten inredningstripp nu i vår. Det är så mysigt med sådana turer.

Wille är förresten i skolan igen. Tror hans huvudvärk beror på vätskebrist under helgen. Jag är inte tillräckligt nitisk med att få i barnen dryck på helgen har jag kommit på. Måste ändra på det. Så efter att Wille druckit normalt igår så var han pigg och glad igen på eftermiddagen.

Skönt.
 

Dags för fruktstund.. :) Det blev ett gult plommon idag! Gott.

Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Underbart att du fick träningsvärk! :) Skönt med vila då!

    SvaraRadera
  2. Plommon är supergott! Finns det att få tag på nu, menar du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. I vår affär bredvid mitt arbete finns det alla sorters frukter.. alltid... Kan därför nog med bestämdhet säga att det inte är svenska plommon.

      Kram

      Radera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...