2 maj 2012

Nyklippt

Ett foto på vår lille/store Wille som nyklippt kille :)
(jisses som jag rimmar idag)



Onsdag efter söndag... hrm... det kan ställa till det i en redan förvirrad hjärna. Men, jag har almanackan uppslagen på bordet så att jag ser att det är onsdag hela dagen idag. Med andra ord kör jag direkt härifrån jobbet till stallet. En helt perfekt dag att vara i stallet. Varmt och soligt och det är hoppning som står på schemat. Alltså något man kan titta på. Lite svårt att titta på när dom är på uteritt... (om man inte vill passa på att löpträna vill säga. Det vill inte jag..)

Igår var en helt oplanerad dag. Jag tycker verkligen om oplanerade dagar. Jag får som mest gjort då. Det konstaterade jag och Staffan när vi satte oss i soffan igår kväll. Vi började med en riktigt slö och slapp morgon med en god kopp kaffe, tidningen och gott om tid. Sedan satte vi igång med allt möjligt mellan himmel och jord. Vi fick gjort så mycket att jag till och  med kunde skåda verket i morse. En sak var nämligen att vi rensade extremt i carporten. Nu ser det inte ut som en soptipp längre - här är så fint så fint att man kan sitta där och äta om man vill (det vill inte jag..). Ska minsann ta foto.

Valborg var fantastiskt rolig med alla härliga människor och jättebra musik hela kvällen! Känner mig lite, lite sliten än..

Som sagt, dags att förbereda sig för teorilektionen - ha en skön onsdag!
Kram Eva




1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...