1 maj 2012

Säljer våra vagnar

 Emmaljunga

Babytravel

Nu är det dags att sälja våra vagnar. Har ju insett att vi inte behöver dessa längre, men från det att man inser det, till att man orkar ta fram dom, tvätta av tyget, ta foton och lägga in annonserna på Blocket - tar ganska lång tid.. I alla fall för mig :)
-----------------------------------------------------------
Den översta är en Emmaljunga sittvagn som vi köpte till Maja. Alltså har den några år på nacken, men är fortfarande väldigt bra och välbehållen. Det bästa är att den har sovläge :).

Pris: 350:-
--------------------------------------------------------------

Nästa bild är en BabyTravel som vi köpte för ett par år sedan. Det är en superbra vagn med enhandsgrepp för att fälla ryggen. Även ett enhandsgrepp för att fälla ihop hela vagnen. En resevagn eller vagn att ha i bilen.

Pris: 450:-
--------------------------------------------------------------

Hör av dig om du är intresserad, eller vet någon som är :)
Kram Eva


1 kommentar:

  1. Tack söta för goo kommenatr hos mig!! Värmde gott!!

    ha en fin start på "kortveckan"
    Kram kram ifrån Sanne

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...