3 maj 2012

Varmt & skönt


Maja igår på Gustaf, en trevlig men ganska trög häst :)

Det är ett underbart skönt väder idag. Jag passade på att köra till kära mormor på lunchen och hälsa på henne i kolonin. Härligt att sitta utomhus i solen utan jacka och dessutom bli lite svettig :) Det var länge sedan...

Ikväll får vi "hålla fredag" fast det bara är torsdag.. I alla fall om man tänker på TV-tablån. Ikväll är det Let´s Dance bland annat. Detta ju för att hockey VM startar i morgon :)! Så om man inte har varit splittrad och fundersam denna veckan pga valborg och 1:a maj, röda dagar mm så lär man ju bli det ikväll... Tänk om man tror att det är lördag i morgon... Ja, ja det är väl ingen risk. Men skönt hade det varit :)

Nu ska jag snart hem och försöka få till ett träningspass. Har varit dåligt med det denna veckan. Köpenhamn och lediga dagar har "ställt till det". Men jag tar nya tag nu :).

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...