9 februari 2022

11 år.. & gym

 


Min fina pappa 💗

Pappa
11 år sedan idag, som min fina pappa somnade in, efter en tids kamp mot cancern. Minns det som igår. Jag höll hans hand 💗 i min. Precis som jag höll min mammas hand i min 💗. För det är jag väldigt tacksam. 

En lite sorglig dag idag. Körde iväg på lunchen till kyrkogården och tände ljus och satte lite röda tulpaner. Färgen piggade verkligen upp i det gråmulna vädret. Snackade med pappa och mamma en liten stund, sedan var mina fingrar stelfrusna.  Saknar er! Ikväll tänker vi lite extra på dig pappa!


Gym
Äntligen kom jag iväg på ett styrketräningspass själv. Utan träningskompis. Det satt långt inne måste jag säga. Att gå på pass är ju ingen konst själv, men att träna styrketräning som egentligen inte är min "cup of tea" själv är betydligt svårare. Men iväg kom jag och idag har jag sjuk träningsvärk i rumpa och lår. Så nog körde jag ett bra pass :).

Hade podd i öronen och det underlättade. Måste vara en rolig podd! 

Ha en go dag!
Kram Eva



Sittande rodd 💪


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...