14 juli 2010

Bad & sol

Idag var vi 4 timmar på badet. Wille han badar i princip heela tiden och dyker och tycker det är livet att bada :o). Maja är precis likadan, men henne behöver jag inte vakta hela tiden. Klart man har koll på henne, men inte så som med Wille. Maja och kompisen Matilda älskar också sitt utebad. Så vi stack dit med picknickkorgen och spenderade en härliga dag tillsammans!!

Nu sitter jag, supersvettig, i soffan, efter min joggingrunda ;-). Jodå, än så länge håller jag varannan dag. Bra va? Vi tittar på Victoriafirandet från Öland. Synd inte ljudet är synkat...åh så irriterande. Jag kan byta kanal på grund av det... Kanske likabra att duscha?

Hungrig börjar jag också bli. Nä, jag tar och surfar omkring lite hos er andra och sedan är det dags att ta den iskalla duschen.

Sov Gott!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Duktig du är med joggingen, jag är bra avis, tänk om jag kunde komma i gång också.
    Klart de är skönt o bada, man skulle behöva ligga i hela tiden.
    Ha en bra kväll! kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vart åker ni för att bada? är det långt eller ni kan kvickt komma dit?
    Jag har ju turen att bara behöva gå 200meter så är jag vid havet! Underbart!

    SvaraRadera
  3. Gud vad du är duktig med din motion. Önskade jag kunde vara det också, men mitt bensår sätter stopp. Är så jäkla trött på det. Har nu haft det i 4 månader.Cellgiften verkar inte bita på det. Uch suck och stön.
    Vi åker till Skara sommarland i 3 dagar med Rickaela och Niklas på måndag. Det ser jag famemot. Att få rå om dom själv.

    Önskar dig och din familj fortsatt skön semester med sol och bad.
    Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...