27 februari 2018

Solen i backspegeln

Härligt ljust och soligt när jag körde hem
från jobbet igår!


Backspegeln
Trots en jobbig dag igår med förkylning och alvedon för att orka, så blev jag så glad och uppiggad av att solen var framme och luften så hög när jag körde hem. ☀️
Jag kör ju på "rätt håll", så jag har solen i backspegeln och inte mitt i ögonen - så jag njuter verkligen.

Middag
Vi käkade en god middag och satt lääänge vid matbordet och pratade. Det är verkligen dagens höjdpunkt när vi får till det så. Hela familjen som bara sitter kvar och berättar hur dagen varit, hur man mår och vad som ska ske framöver - plus mycket minnen! Det är såååå mycket värt och jag ville knappt plocka undan och sätta mig i soffan.

Men, även där fick vi en mysig kväll tillsammans med mycket skratt och tokigheter.

KÄRLEK!

Ikväll är det lite mer stirrigt. Då är det än hit och än dit och så ses man senare på kvällen. Men, det är ju kul det med!

Till mamma hälsar jag: Krya på dig!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...