11 januari 2016

Helg å hå!


Skulle ha tränat på lördagsmorgonen.
Men jag kände mig som överkörd av en bulldozer... Av ingen anledning alls. Men, träna kände jag inte alls för - utan. avbokade mig där halvblind från sängen. Tur appen har stora röda knappar :0). Å andra sidan bokade jag mig en stund senare på ett söndagspass. Liten kompensation. Att jag sedan vanligtvis tränar söndagar behöver vi ju inte prata om här...

Maja & jag körde till stallet.
Det var dags att lite smått "sätta igång" Lewis efter sin lilla vintervila. Han behöver lite sysselsättning och inte bli uttråkad. Maja ville inte rida ute då det var halt och läskigt, utan gick en runda med honom och sedan blev det cirkus i "ridhuset" he he he he...plus lite skritt och tankeverksamhet.



Eftermiddagen gick i ett "huj".

Vi körde till T&R för en myshelg. Som vanligt alltid lika mysigt och gott. Där stannade vi till igår. Det tog lite extra lång tid innan vi körde hem..tyckte nog vinet var väääldigt gott - eller så var det Irish Coffee som gjorde att jag kände mig snurrig när jag vaknade. Bäst att vänta någon timme extra innan man satte sig i bilen.

Pga  ovan så bidde det inte så mycket gjort igår... Staffan började känna sig sjuk och själv var jag ganska orkeslös. Fast...jag gick i alla fall iväg och tränade!

Man kan ju säga att jag inte var ensam om den idén.. Varför är det så många människor som har som nyårslöfte att börja träna?! 

Varför kan dom inte börja träna i december? 
Eller i maj? 

Alltid samma visa att det är knökfullt på passen i januari, men i slutet av februari så är det vi hugade som är kvar. Sorgligt egentligen, för alla bör röra på sig varje dag.

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...