14 september 2015

Stövlarnas dag


Inköp
Igår var det stövlarnas dag!
Dagen för stövlarna att komma hem :o) "till mor" ❤️. 

Ja, det är ju inte så skitsnyggt att "kavla" upp jeansen kanske men vad gör man där i skoaffären!?!?

En skoaffär har ju inget provrum..  

Fuskmocka 👍🏼 funkar bra för mig. Ska invigas när jag och Staffan (och S arbetskollegor) turar Köpenhamn-Oslo. 

Blir nog först till en kjol eller kanske till skinnbrallor. Vi får se vad jag känner för just då.. Inser att "en liten väska" inte kommer funka för mig.. 

Nä, det blir väska modell större så att jag kan asa med mig ombyte. Det finns väl bärhjälp ;)?

Ska bli sååå kul och jag hoppas på vindstilla resväg..

Träning
Ikväll tog jag mig en PW och kroppen kändes okej. Det blir en på lunchen i morgon också. Skönt!

God natt och sov gott ❤️!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Väldigt snygga stövlar !!
    Gillar dom verkligen :)
    Mitt problem är att vaderna mina är obefintliga så allt ser ut som stora gummistövlar :(
    Försöker träna så vaderna blir större ;)
    Kram till dig finaste ❤️

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...