13 september 2015

Blääääääääääää och yes!

Fina Laban höll mig sällskap när jag jobbade
hemma i fredags. Vårt lilla "fluff".

Söndag..
Tänk att helgerna går så förfärligt fort. Det har varit himla rolig och en underbar helg. Fantastiska upplevelser!

Vollmers
I fredags var jag och Staffan med om en tokfantastisk mat- och vinresa. Har aldrig varit med om dess like - och vet inte om jag kommer vara med om det fler gånger heller. Som en överraskning följde jag och Staffan med våra fina fina vänner Li och Tomas till Vollmers restaurang i Malmö. Tomas har fyllt 50 år och detta firade vi på detta sätt.

I FEM timmar avnjöt vi mat och vin som aldrig förr - vi var i himlen! Läs mer här!
vi ska spara in på andra restaurangbesök och gå hit en gång om året. 

Dyrt som pocker och som f@n - men det är det värt!

Annars

I helgen har vi även hunnit med att gå på trevligt kalas :o), jag har köpt mig ett par nya stövlar (himla glad för dessa) och fixat småsaker.

Idag var tanken att vi skulle på bio, men då Staffan känner sig kass idag och jag har känt mig kass i flera dagar så "fixade vi bio hemma". Vi hyrde en film, kröp upp i soffan med filt och popcorn och här sitter vi än. Mysigt och gosigt!

Träning
Åh...har lite ångest för att jag inte kunnat träna på en vecka. Orkade inte träna i onsdags och i torsdags vaknade jag ju med halsont och det sitter i än..Förkyld som fasiken och helt matt i kroppen. Det jag orkar göra är att sitta.. Sitta i bilen, sitta i skoaffären när jag provade stövlarna och sitta i soffan....
Min förhoppning är att jag kan ta en joggrunda i morgon efter jobbet. Kanske till att hoppas för mycket....vi får se.


Kram och god natt!
Eva

1 kommentar:

  1. Lät som den perfekta restaurangen att prova :) jag vill följa med nästa år :) sparar för fullt då :)
    Var lugn med trä ing som min hjärtläkare sa att ha ont i halsen kan ge hjärtinfammation så var hemma ... Ich det har jag ..i 2 veckor blää vi får se på tisdag vill sp gärna gå nu och träna ...
    Stor kram till dig finaste ❤️ Sanna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...