3 september 2015

Huj!



Dukning
Visst är den en urläcker dukning!!!



Jisses så fort denna dagen går.
Fram tills för någon timme sedan så var det strålande solsken och varmt och skönt ute. Men nu...nu regnar det :(. Jättetråkigt. Inte för att jag ska vara ute och leka, men för att det blir så himla mörkt.

Mamma
Vi hade en mysig onsdag jag och mamma. Gjorde kanske inget speciellt mer än åt jättegod middag (tack!) och sedan pratade vi och så pratade vi lite till. Så där som man ibland behöver. Skön kväll!

Kräftskiva
Vi har varit på kräftskiva. Men när jag såg ovan bild, blev jag väldigt sugen på att ha kräftskiva. Så himla läcker dukning!! Jag vill!!
Men..det är fullt i almanackan, finns nog inte en helg kvar. Det är fullt med väldigt roliga saker så jag är inte ledsen över det - men det innebär att jag inte kan ha kräftskiva i år.. Kan man ha annan bjudning och använda sig av samma koncept? Egen skål till maten..? Kan ju kännas fånigt.."här får du din egen gryta"... Tja, vi får se vad vi kan hitta på.

Kvällens aktivitet: Träning - BodyPump!


Trevlig kväll!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Verkligen en cool dukning.
    Härligt med en middag hos mamma... :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...