2 mars 2015

Uppochner

”Marsvädret visar sig inte från sin bästa sida... Det blir lite värmemys idag”
Tråkväder igår söndag, så då fick det bli värmemys.
Helgen
Vilken härlig helg det har varit. Fredagsmys med totaldäckning i soffan till Let´s Dance. I Lördags var det full rulle med kalas för Maja hela dagen (tack alla för himla fina presenter och för att ni kom!) och på kvällen Mello. Måns låt sitter som fastnaglad i min hjärna. Helt klart bäst om ni frågar mig.
I går var det en skön slappedag med tvätt, stryk, sortera inneförråd och vårt fina svarta plåtskåp. Jag öppnade dörrarna i morse för att njuta av hur rent och fint och sorterat det är...är man konstig då... *fniss*. Det var dock himla tråkigt väder, så det blev massa värmeljus och kaminen på. Härligt!
Idag
Idag mår jag sämre än i fredags.. Men, jag jobbar på ändå. Blir det värre får jag så klart stanna hemma, men just nu tycker jag att det fungerar ganska bra. Det är snuvan och huvudvärken som är värst. Kanske det inte blir så mycket tränat.. Utan jag låter kroppen ta hand om infektionen istället. En kvällsPW lär det nog bli så att man får runt blodet lite. Sedan en god middag, soffhäng med TV och god bok och somna tidigt.
 
Det kan vara medicinen!
 
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...