27 februari 2015

Stolar...

”Nu bricka till ljusstakarna ✨”
´Min nya bricka till ljusstakarna!

Det är fredag!
Jag är fortfarande stenförkyld, men inte mer än så. Sov lääääääänge i natt. Somnade väldigt tidigt och sov himla gott hela natten - vaknade till och med innan klockan. Brukar aldrig hända! Nu har jag snart jobbat hela dagen (fikar nu) och därefter åker jag hem och handlar med resten av familjen. Vi ska handla inför kalaset. Inte så mycket kvar att göra, men vi vill att allt blir klart idag.

Därefter åker vi hem och håller sedvanligt fredagsmys med tacos, vin, choklad och Let´s Dance!

Bord & stolar
Man drömmer mycket om hur man vill göra om hemma. Vi har ganska många drömmar och en av dessa är att köpa nytt matbord. Matbordet vet vi exakt vilket det är och skall så småningom  inhandlas. Men...vi behöver även nya stolar. Det ska vara sköna stolar. Inte för breda dock. Jag vill inte ha en stol med stoppning för då blir det nog katternas nya leksaker. Jag vill inte heller ha med tyg - för då får den som sätter sig där extra päls på rumpan...av katterna.
Vad har ni för stolar till ert matbord/köksbord?


Vanlig pinnstol :)
Eller Ingolf?

Tolix-stolarna tycker jag skitsnygga.
Skitdyra också....tradet...


Stolen Stefan kanske räcker?

Ja jisses valen är många och många finns det att välja mellan.

Önskar dig en fantastisk fredag!
Kram Eva
 

3 kommentarer:

  1. Pinnstolshållet är ju snyggt, man kan alltid ha en lös dyna!
    Själv är jag sugen på fåtöljliknande så man sitter bekvämt i köket!:)
    Fick idén på en flygplats!

    SvaraRadera
  2. Hmm skrev men det försvann ..konstigt ...
    Jag tycker pinnstolarna ! Klassiska och snygga som bara den !
    Jag har Myranstolar till mitt matbord också klassiska som alltid kommer hålla :)
    Hoppas du mår mycket bättre nu !
    Kramisar
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Min dröm är ett gäng Åland stolar men de är så dyra. Kan se framför mig hur fint det skulle vara med sex vita och två röda.♥
    Någon gång!!!!
    Hoppas du får en fin vecka.
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...