10 mars 2015

Tanka energi

Bild lånad från Google och Naturskyddsföreningen.
 
Matt
Jag behöver tanka lite energi. Var gör man det bäst funderar jag då på? Jo, energi får jag av att träna, men tränar gör jag.... så då tror jag att jag måste ändra på min träning. Jag behöver träna liite mer utomhus känns det som. Energi får man ju även av solen - och sol har vi ju mellan varven (varit himla härliga dagar sedan i söndags!) och för att få D-vitaminer och den sortens energi så ska man vara ute.
- Träna utomhus: Okej, två dagar i veckan ska jag gogga.. Dvs. lite intervallträning mellan jogging och PW. Två ernergitankningar på samma gång. Bra va? Undrar om det hjälper....
 
- Jag gick idag med i ytterligare en utmaning. Denna är på Itrim. Det innebär att jag måste träna två dagar i veckan med Activio (pulsmätare) fram till tredje maj. Då har jag chansen att vinna 5 träningspass med personlig tränare - DET kanske gör att det händer lite med träningen och energin?! Hoppas jag vinner!
 
- Energi får jag även av att umgås med familjen. Idag har jag och Maja varit i stallet. Det är bara en gång i veckan nu för tiden, men det är bättre än inget...Jag får passa på så länge intresset finns.. Härligt är det att det är ljust även när vi ska hem! Fantastiskt mycket energi!
 
- På torsdag börjar den danska serien Badhotellet - där får jag också energi. En riktig feelgood-serie.
 
Hur gör ni för att tanka energi?
Kram Eva
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...