6 mars 2015

Halmstad

”☀️ Längtar till sommaren, flipflop & sand mellan tårna#tylösand #kollegor #arkitektkopia #fredagidag!”

Konferens
I dagarna två har jag och kollegor varit på konferens. Vi åkte till Tylösand vid Halmstad. Himla trevligt ställe. Har du varit där?
Själv var det första gången, men jag hoppas så klart inte det var sista :). Dessvärre hade vi ingen minut över till att utnyttja SPA eller få någon behandling :(, men en eller två turer ner till havet hade vi tid för under luncherna.

Jisses vad jag längtar efter sommar & sol & flipflop & sand mellan tårna!

Men idag njuter jag mest av att det är fredag och jag får åka hem och vara med familjen. Efter en god middag blir det soffan och så kryper jag nog in under filten och myser.

Trevlig helg!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...