1 oktober 2014

Redan oktober?

 
Igår hämtade jag min tidning Jeanne D´Arc Living. Den har jag beställt HÄR hos Creations by Lis. Fraktfritt - och det tycker jag om. Dessutom lyckades jag klicka till mig en fin klämma också :) - smart drag med fri frakt...
 
Magasin Jeanne d´Arc nr 10  Ib Laursen metallklämmor
 
 
Jag laddade upp igår kväll med att först vara på Majas hopplektion, därefter tittade vi på när kusin-Cajsa red sin lektion. Hem och käkade, gjorde alla räkningar och gjorde Staffans faktura och tvättade.
 
 
Därefter la jag mig på soffan för att läsa....
Ja, du hör själv.... läsa.... mooohahahahah.....

Jag tog några inspirationsbilder till mig själv (se bilderna) på ett underbart badrum, läste artikeln och sedan vaknade jag 01.47 i soffan.... Kanske jag får fem minuter att läsa en ny artikel ikväll?
Jag har en stor bricka :) - den ska jag nog använda på samma sätt
när väl vårt badrum är klart!


Tycker om allt här!

Nu är det oktober och höst enligt almanackan. Inte helt fel med tanke på att det regnat mest hela dagen. Så nog känns det som oktober alltid. Fast det går fort... Dags att åka och hamstra värmeljus. Dom tar fort slut.

Önskar dig en härlig 1:a oktober!
Kram Eva
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...