29 september 2014

.......... höft.......ont........

Man vill ju inte klaga.
Det finns dom som har det betydligt värre än jag.

Men...så ont jag har i mina höfter efter att jag har tränat. Jag är rädd för att mina nya fina skor inte var så himla bra... Inte tillräckligt med stötdämpare. Tror jag. Plus att när jag tränar cirkelpass på jobbet, så är golvet väldigt hårt - på Itrim studsar och hoppar jag ju på en sviktbräda. Det blir ganska mycket stötar mot höfterna varje vecka...

Ska göra ett test. Jag ska träna tre dagar på Itrim och en dag på jobbet ett tag framöver och se om det hjälper. En dag mindre på jobbet med andra ord.

Funkar inte det, så ska jag prova andra skor. Man ska ju inte ge upp sitt tränande - i värsta fall får jag ta hjälp av proffs på anatomin...hehe...

Helgen var suverän!!
Det tycker vi alla, men Wille är nog mest nöjd :).

I fredags var vi ute och käkade och då det var Wille som bestämde på sin födelsedag så var vi på McDonalds.
I lördags hade vi släktkalas - gott och trevligt!
I går var det barnkalas - vi körde det enkla (men dyra) och hade det på Busfabriken för killarna i klassen.

Med andra ord; en helg i kalasets tecken!

Kram Eva



1 kommentar:

  1. Trist med höftont!? Hoppas det blir bättre! Kanske en naprapat kan hjälpa dig om det onda fortsätter? kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...