17 september 2014

Beroendeframkallande

Har ni något beroende?
Jag har...


Inte så allvarliga dock, men jag känner ett starkt beroende av att kolla på Hemnet ganska ofta. Inte för att vi vill flytta, men för att se hur andra har det. Jag älskar att inspireras av fina hem. Man får många idéer. Ibland bra ibland mindre bra. Men det är kul. Dessutom så ser man ibland att vi nog har ganska bra ordning ändå.....


Ett annat beroende jag har är att kolla resor.
Hitta nya resmål. Det är inte för att vi ska ut och resa, utan också för att inspireras. Om man en dag vill resa så vet man lite mer.


Så på ta om bilder, så kommer här fler inspirationsbilder gällande badrum. Undrar om jag kommer att kunna bestämma mig..oss..?








Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...