8 september 2014

Badrum - hur vill man ha det?

Beslutet är taget.
Vi ska äntligen renovera vårt badrum på ovanvåningen.

Ett badrum som varit "glömt" i många år..
Inget är gjort sedan 1974 då det byggdes.

Verkligen retroinredning - mycket populär grön färg om man tycker om den typen av grön färg.
På 70-talet kunde dessutom vatten rinna "uppåt" - vad jag vet kan inte vatten det längre.... ;) Så allt måste göras om även golvet och väggar ska rivas.

Det är inget stort badrum, utan lagom.

Jösses vad det ska bli skönt att få två fungerande badrum under 2015. Framför allt som vi har en tonårsdotter :)... Need I say more?

Men, hur vill vi det ska se ut - vilken stil?
Ja, vi har några månader på oss att bestämma oss.
Svårt val. Ska det vara lantligt, industriellt, modernt eller .....








Kram Eva

1 kommentar:

  1. Åh, vilka badrum! Vi renoverade vårt badrum 1995 och det börjar kännas gammalt...idag skulle man välja lite annorlunda! Vi är i full gång och tittar på både kök och badrum (ett annat...), uterum! Vet inte vad som tagit åt min man som vill göra klart överallt nu!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...