17 december 2013

En vecka kvar - färdig?

Nä, jag är inte färdig. 
Jag är nästan färdig.
Men i år har vi inte lyckats med konststycket att vara klara med alla julklappar mm gott om tid innan julafton. Mycket är klart dock....men som sagt, inte allt.

Vi har den där sista julklappen kvar till Wille. Wille är ingen lätt kille att handla till. Han är en riktig "sång- och dans-man". Sjunger, dansar och spelar instrument. Det ska vara coola kläder och hög musik. Lätt, tänker ni kanske. Men nope - det är det inte.

Tips mottages tacksamt.

Majas julklappar är klara.
Ingen annan tänker ni. Va? Handlar ni bara till era egna barn? Jepp. Det gör vi. Det var ett himla "meckande" och stressande att hitta på saker till alla att handla och alla tyckte vi likadant. Därför slopade vi att handla till varandras barn. Vi handlar extra till våra egna istället. Plus att det var många år sedan vi slutade ge vuxna några julklappar. '
Sedan att jag alltid ger min kära mamma något hör inte till saken. En mamma är en mamma är en mamma!

Jag och Staffan ger inte varandra några julklappar - vi köper mycket gemensamt under året istället. Dessutom har jag nog med svårigheter att hitta present till min älskade man som fyller år mellan jul och nyår.
~~~~~~

Nä, dags att skratta vidare åt alla dråpliga och roliga kommentarer i filmen "Pirates of Caribbean"

Go kväll!

Visst är det väl en fin gran :). Hehehe, det tycker jag.
Det är ju jag och Wille som pyntat den och Maja, Staffan och jag
som valt den!
Min fina Wille i filmens värld.


Foto: Svävar över 120 ✨ #bästa #markus
Min fina Maja igår på hoppningen. 120 cm högt hinder.
Mamma med hjärtat i halsgropen. Men det gick bra!

1 kommentar:

  1. Fina bilder på barnen, Eva!!
    Ha en riktigt God Jul!!
    Kram Therese

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...