9 oktober 2013

Trött i kroppen - inte sjuk väl?

Idag känner jag mig trött i kroppen.
Kan bero på att jag har tränat hårt och har fullt upp varje kväll?
Kanske.

Funderar på om det kan ha och göra med att jag ju har så ont i mina handleder och fingrar. Har jag någon sorts inflammation i musklerna? Fast då hade jag väl inte kunnat träna? Eller?

Ibland när jag vaknar på natten har jag så ont i fingrarna och kan inte böja dom. Börjar tycka det är lite obehagligt. Har fått läkartid till nästa vecka så jag får väl "bida min tid".

Vi får väl se. Jag har inte tid att vara sjuk i alla fall. Tror ni jag tycker det ska bli skönt att åka på SPA i helgen? ha ha ha ha ha ha ha, det ska bli så FANTASTISKT skönt så ni anar inte.

Igår var vi i stallet hos Amaranta. Underbar häst. Jag har också fattat tycke (gud så gammaldags uttryck..) för henne. Härligt.
Meen så deppigt det är att det är så mörkt på kvällen nu. När vi lämnade hästarna i hagen såg jag ärligt talat inte ett skit. Tur man har ficklampa i telefonen. Dessutom fodrade vi alla 5 hästar i mörkret. Är väl helt okej, fast man såg liksom inte vilket som var huvudet...
Nästa vardagskväll vi är där måste jag ha fixat en "bygglampa".

Ikväll myser jag med barnen, läser läxor och umgås med min kära kusin!

M: Ridskola och teorilektion med härliga tjejer

T: Till stallet och Amaranta
O: Kusin-Elisabeth kommer och hälsar på.
T: Jag och Maja ska klippa oss (eh..välbehövligt)
F: Fredagsmys med hela familjen
L: Till stallet och Amaranta. Ystad Spa
S: Ystad Spa på fm och måla Willes nya rum på em.

Kram Eva


http://distilleryimage2.ak.instagram.com/132fdc6c2ffb11e3841d22000ab48218_8.jpg
Ibland är Amaranta en liten prinsessa


http://distilleryimage10.ak.instagram.com/3fa1e4ca2ffb11e3881c22000a1f9871_8.jpg
...men ibland vill hon inte.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...