7 oktober 2013

Denna veckan?

Försöker ringa Chilli.
Jag vill veta om vi får soffan denna veckan.

Det står leverans ca. v. 41.... Jag är rädd för att det där cirka... innebär att vi får vänta några veckor till. Känner det bara i magen :(.

Det svarar ingen på Chilli.
Jag får ringa lite senare igen.

Jag är måttligt glad över våra fåtöljer just nu.. Trött på att sitta som en "hossa".

Nå, så vad händer då denna härliga vecka 41?!
M: Ridskola och teorilektion med härliga tjejer
T: Till stallet och Amaranta
O: Kusin-Elisabeth kommer och hälsar på.
T: Jag och Maja ska klippa oss (eh..välbehövligt)
F: Fredagsmys med hela familjen
L: Till stallet och Amaranta. Ystad Spa
S: Ystad Spa på fm och måla Willes nya rum på em.

Nu bär det iväg!
Kram Eva

ps. Fick tag på personalen men ingen kunde se när vår soffa behagar komma.. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...