22 maj 2013

En dag i skolan

En skön onsdag kväll är i gång.
Vi har ätit middag.
Jag och Wille har varit ute en sväng, Wille cyklade och jag promenerade.
Tyvärr var inte vädergudarna på vår sida, så det började regna för fullt och vi blev superblöta.. ja ja. Wille har duschat och jag har plockat undan saker i hela huset (städning i morgon).

Maja, Staffan och Simon har varit och handlat (jag fyller år på fredag... ha ha) och då passade Wille på att duscha.

Nu ligger Wille och ska sova och jag sitter här vid datorn.

Jobbar lite. Är nämligen ledig i morgon. Ska vara med Wille en dag i skolan!! Jag ser fram emot detta jättemycket - ska bli så mysigt och roligt.

Eller som Wille sa; Mamma, pirrar det lite i din mage också?

Kram och sov gott!

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...