1 mars 2013



Det har varit en mycket händelserik vecka. På både gott och ont.

Men, nu är det fredag och här ska det inte deppas inte. Arbetsdagen är snart slut, solen skiner från en klarblå himmel, det är någon plusgrad och hemma väntar bästa familjen inkl. mamma och vi ska äta god tacogratäng och dricka gott rött vin till det. Till efterrätt festar vi till det med lite vaniljglass och toppar med chokladsås :)

Är det inte underbart så säg?

I morgon väntar stallet hos Afrodite med min fina Maja. Därifrån direkt till det andra stallet (?) alltså ridskolan för en ridlektion (tråkigt dock att min kära kaffetant-väninna inte kommer, snyft) När hästdoften (?) är bort-duschad kör vi sedan den extremt långa vägen.. till Tessan & Roger och har myshelg!!

Whohooo det är en bra helg!
Hoppas din också blir det!!


Kram Eva

Maja och fina hästen Afrodite


2 kommentarer:

  1. Låter som en skön helg!!!!:)
    Kramiz...

    SvaraRadera
  2. Vi ses nästa lördag istället!
    Kram, M.
    Ps. Tack för att du va x-tra mamma idag.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...