27 februari 2013

Härlig känsla :)!



Tänk att 6 cm på midjan kan göra så  mycket. Fantastiskt. Jag fortsätter kampen mot kilona och som det känns nu, så kommer jag att vinna!

Vilken underbart härlig känsla det är att prova nya kläder när man kan köpa dom också :) och till råga på allt, så passar kläderna och sitter snyggt!!

Det var länge sedan jag blev så glad över att stå i ett provrum. Annars har det ju liksom varit en skräckupplevelse. Affärsinnehavarna gör ju det inte så smart heller genom att ha konstig belysning så att man ser helt nerdegad ut.


Men, igår (och idag) har jag provat diverse kläder i olika affärer och fått med mig hem. Snyggt och så ännu bättre - billigt (ja kanske inte allt, men nästan

Ikväll har jag inget planerat. Ska hem och mysa med familjen och visa mina fina fynd!

Kram Eva


5 kommentarer:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...