3 oktober 2011

Kalasbilder mm

Här kommer en liten bildkavalkad från kalaset igår. Jag tar ju inte med så många bilder då jag inte vet om jag får publicera foton på barnen här på min blogg. Tar det säkra före det osäkra.


Wille och kompis väntar in resten av gänget!

Wille redo som målvakt - killarna skiftades om.

Nästa kompis tur.

Vi pausade så klart med både dricka, korv och glass!

Så klart även för paketöppning.

Konstig 5-åring - har vuxit mycket på sistone... ;)
Maja som precis varit på innebandy och lagfotografering fick också vara med.

Glass och saft är gott!


Avslutade dagen med fiskedamm!



Det är ju så fantastiskt roligt att se hur dessa pojkar sprang efter bollen och gjorde "höjdingar" och "hårdingar" som duracell-kaniner! Inget kunde stoppa dom :) Lite skador blev det ju så klart, några skallade varandra... och några fällde varandra... och några skor flög iväg mellan varven och några blev ledsna. Men allt ordnade sig hela tiden och spelet kunde fortsätta.

Himla roligt detta!! Pojkarna tyckte inte om när kalaset var slut, dom ville absolut spela mer. men det ville inte föräldrarna *fniss*.

Nu är det åter ny vecka och idag måndag ska vi pyssla lite hemma. Det ska flyttas runt hyllor i Willes rum och rensas lite så att alla nya presenter får plats. Dessutom har jag påbörjat "operation sanering" av badrummet. Det låter värre än vad det är, det är bara kaklet som får sig en rejäl omgång och för att fira när det är klart så har jag köpt ny badrumsmatta :).

Vad gör ni så här en helt vanlig måndag?
Kram Eva


1 kommentar:

  1. vilken mysdag...minns när ungarna var små:o))))Då va det fullt ös från tidig morgon

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...