4 oktober 2011

Loppis & Willes rum

Fick fart under fjädrarna igår kväll. Staffan satte upp två Blocket-fyndade Lack-hyllor och två andra och jag sorterade, sorterade och sorterade bland alla leksaker.

Nu är det kastat en hel del och i en papperspåse sparade jag, mycket fina, nästan orörda leksaker som vi tar med på loppisen på lördag. Jag ska fortsätta att rensa lite i veckan - även i mitt eget förråd...




Ursäkta den dåliga bildkvalitén. Skyller på tidig morgon...
Var sak har nu sin plats (i alla fall tills Wille kommer hem idag...)

Är mycket förtjust i krokar. På krokar kan man hänga mycket.



För övrigt så är det säsongsstart ikväll och jag sitter som klistrad vid TV´n. Det är ju dags för Äntligen Hemma!!

Ni kommer väl på vår loppis på lördag?
Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Så fint! Snygg möbel i Willes rum dessutom;-)
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Det blev riktigt fint!!! Kul med loppis - hoppas det går bra!

    Jag tittar nog också på Äntligen hemma ikväll...

    SvaraRadera
  3. Jätte fin med hyllorna!
    Och tack för alla hälsningar, det värmer!

    SvaraRadera
  4. Åh ska ni ha loppis!! Jag borde oxå sälja lite av de 8 säckarna med utrensat mojs!! Betyder det att ni är utanför ert hem på lördag?! Kram kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...