1 oktober 2011

Fynd mm

Lördag eftermiddag och vi har pysslat och handlat. Staffan har köpt hem brädor till planket och nu oljar han in fönstren.

Jisses vilken härlig sommardag!!! Det är så varmt att jag fick rota fram shortsen igen. Rensade lite mellan plattor så jag blev helt svettig i mina jeans...


Ljusstaken jag köpte. Fler kommer det att bli och i olika höjder.


Två fina burkar!


Godispåsarna till Wille kalas i morgon är klara. Kan ni gissa temat?

Snart kör vi till Sandi & Johan på pizzakväll ihop med Mausi & Stefan. Ser vi fram emot!

Kram Eva


- Posted using BlogPress from
my iPhone

1 kommentar:

  1. Helt underbart väder!!! bara och njuta!!
    Vilka fina påsar du fixat, kul med fotboll kanske?
    kramis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...