11 augusti 2011

Så var det den 5:e torsdagen

Och den sista på min semester :(. För ovanlighetens skull så regnar det... Maja och Wille tittar på sommarmorgon och jag säkerhetskopierar lite foton. Vad som händer i dag vet jag inte - jag ska lägga in lite saker på Blocket inom kort. Först ut är



Willes växasäng. Innermått 70cm och blir ca. 170cm lång om man vill :)
En äldre modell, men den fungerar utmärkt!
Pris: 300:-





Vi säljer även Willes fina "gå-bil". Little Tikes-märket stor Coupe.
Nypris: 990:- vi säljer den för 400:-.



Resten av dagen är ett oskrivet blad. Man får väl kanske börja med att äta frukost :)
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Hoppas du haft en härlig semester! jag har fortfarande några dagar kvar på min, och är äntligen hemma efter allt resande och bara är! Mycket behöver göras...nya jympapasset pockar på min uppmärksamhet..
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Ja Yes är effektivt *gapskratt*

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...